massa nya saker på G

Hej idag har varit en spänande dag. Jag hade skickat in en ansökan att få komma med i real madrid redaktionen på svenskafans.com och jag kom med i panelen och jag kommer dessutom att få skriva gästbloggar där. Det ska bli så kul och givande att få skriva och få dela med sig av sina tankar om real madrid och la liga med alla andra som älskar real madrid. 

 Denna sida är fortfarande lite skakig, vet int eom den ska vara kvar med tanke på la liga bloggen på http://sarakslaliga.webs.com/apps/blog/ också nu är uppe. om jag ska skriva för svenska fans och skriva om la liga blir det svårt att hålla denna uppdaterad med tanke på att jag har mycket att göra i höst men än så länge finns sidan kvar och jag uppdaterar så ofta jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0