den nya maderistas.blogg.se

i år kommer www.maderistas.blogg.se att se annorlunda ut. Jag kommer att följa laget på ett anant sätt en tidigare. Här kommer set inte att finnas några matchreferat bortsätt från stora matcher så som valenica, atletico madrid och barcelona matcherna och även en och annan champions leauge match. Vidare kommer jag att välja olika spelare som jag följer en tid och skriver om deras insatser i laget. först ut blir den nya första kaptenen som det ser ut just nu Iker Casillas men jag väntar fortfarande på det officiella beskedet om Raul. Och detta kommer inte att ske på alla spelare utan jag väljer ut spelare.
Vidare kommer jag inte att se alla matcher, har vaken lust eller tid att lägga ner så mycket tid och energi på detta lag. Vidare kommer jag att självfallet att kommentera på stora händelser och ha lite annat folk som skriver på min sida som gäst bloggare.  Hoppas det blir ett nöja för er att följa den nya bloggen.

Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska kallas maderista

2010-07-17 @ 13:27:56
Postat av: sara

ok, vad menar du? jag har skola, plus att jag tar extra lektion is avancerad spanska då jag ska flytta ditt i vår och jobbar förlåt om jag kanske inte har all tid i världen att spendera på att följa laget lika noggrant längre som jag gjort hittills. men jag ska göra mitt bästa i att hålla denna blogg uppdaterad i den mån jag hinner...

2010-07-18 @ 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0