Mourinhos lag

Nu har Mourinho presenterats oficielt som reals nya tränare och jag ahr redan panik minst sagt. Manen kommer göra om vårat lag till något jag inte vill se. Han sk aköpa in Maicon, Di Rossi och ytterligare en spelare i försvaret, Raul Arbiol, GAray och Ramos platser är hotade och dfe är inte Mourinhos första hands allternativ. Han ska köpa in Di M och Higuain kommer att falla bort. HAn vill statsa på en Benzema som sedan han kom till real inte preseterat något alls. Higuain vann reals interna skytteliga och låg två i skytteligan i LA liga efter Leo Messi men det verkar inte spela någon roll för Mourinho.
Detta är helt makalöst, jag vet itne hur jag känner inför mourinho nu, manen är vett galen. Ta bort Higuain som varit perfekt, inte en enda man med hjärnan i behåll skulle ens fundera på sådana galenskaper. Arbiol, RAmos och GAray petade? KOm igen Mourinho vakna, två av dom bästa backarna i la liga petas inte. Nä låt oss hoppas att manen inte gör verkligen av detta skit lag han ska bygga upp, utan ramos, utan higuain?? Nä nån får sätta sig mer med honom och snacka vett och etiket med den mannen. 

JAg håller tummarna för att Higuain blir kvar, det kommer att bli två långa månader av ovisshet fram tills dagen då silly season är över för i år. Går Higuain vet jag inte om jag vad som händer för min del.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0